Η αρχική επίδειξη πτήσεων της Ingenuity ήταν αυτόνομη - δοκιμάστηκε από συστήματα πλοήγησης, πλοήγησης και ελέγχου που χρησιμοποιούν αλγόριθμους που αναπτύχθηκαν από την ομάδα στο JPL. Επειδή τα δεδομένα πρέπει να σταλούν και να επιστραφούν από τον Κόκκινο Πλανήτη πάνω από εκατοντάδες εκατομμύρια μίλια χρησιμοποιώντας δορυφόρους σε τροχιά και το Deep Space Network της NASA , το Ingenuity δεν μπορεί να πετάξει με ένα χειριστήριο και η πτήση του δεν ήταν παρατηρήσιμη από τη Γη σε πραγματικό χρόνο.

Ο Αναπληρωτής Διαχειριστής Επιστημών της NASA Thomas Zurbuchen ανακοίνωσε το όνομα του αεροδρομίου του Άρη στο οποίο πραγματοποιήθηκε η πτήση.

«Τώρα, 117 χρόνια αφότου οι αδελφοί Ράιτ κατάφεραν να κάνουν την πρώτη πτήση στον πλανήτη μας, το ελικόπτερο Ingenuity της NASA κατάφερε να πραγματοποιήσει αυτό το εκπληκτικό κατόρθωμα σε έναν άλλο κόσμο», δήλωσε ο Ζούρμπουχεν. «Ενώ αυτές οι δύο εμβληματικές στιγμές στην ιστορία της αεροπορίας μπορεί να διαχωριστούν από το χρόνο και το 173 εκατομμύρια μίλια χώρου, τώρα θα είναι πάντα συνδεδεμένοι. Ως φόρο τιμής στους δύο καινοτόμους κατασκευαστές ποδηλάτων από το Ντέιτον, αυτό το πρώτο από πολλά αεροδρόμια σε άλλους κόσμους θα είναι τώρα γνωστό ως Wright Brothers Field , σε αναγνώριση της εφευρετικότητας και της καινοτομίας που συνεχίζουν να προωθούν την εξερεύνηση. "

Ο επικεφαλής πιλότος της Ingenuity, Håvard Grip, ανακοίνωσε ότι ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) - ο οργανισμός πολιτικής αεροπορίας των Ηνωμένων Εθνών - παρουσίασε στη NASA και την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας τον επίσημο προσδιοριστή ICAO IGY, call-sign INGENUITY.

Τα στοιχεία αυτά θα συμπεριληφθούν επίσημα στην επόμενη έκδοση της δημοσίευσης του ICAO Designators για αεροσκάφη που εκτελούν Γραφεία, Αεροναυτικών Αρχών και Υπηρεσιών . Στην τοποθεσία της πτήσης δόθηκε επίσης ο τελετουργικός προσδιορισμός θέσης JZRO για τον κρατήρα Jezero.

Ως ένα από τα έργα επίδειξης τεχνολογίας της NASA , το ελικόπτερο Ingenuity Mars 19,3 ιντσών (49 εκατοστών) δεν περιέχει επιστημονικά όργανα μέσα στην ατράκτου του σε μέγεθος κουτιού. Αντ 'αυτού, το τελεφερίκ 4-λιβρών (1,8 κιλά) έχει σκοπό να δείξει εάν η μελλοντική εξερεύνηση του Κόκκινου Πλανήτη θα μπορούσε να περιλαμβάνει εναέρια προοπτική.

Αυτή η πρώτη πτήση ήταν γεμάτη άγνωστα. Ο Κόκκινος Πλανήτης έχει σημαντικά χαμηλότερη βαρύτητα - το ένα τρίτο της Γης - και μια εξαιρετικά λεπτή ατμόσφαιρα με μόνο 1% την πίεση στην επιφάνεια σε σύγκριση με τον πλανήτη μας. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν σχετικά λίγα μόρια αέρα με τα οποία οι δύο λεπίδες ρότορα Ingenuity πλάτους 4 ποδιών (πλάτους 1,2 μέτρων) μπορούν να αλληλεπιδράσουν για την επίτευξη πτήσης. Το ελικόπτερο περιέχει μοναδικά εξαρτήματα, καθώς και εμπορικά ανταλλακτικά - πολλά από τη βιομηχανία smartphone - που δοκιμάστηκαν σε βαθύ διάστημα για πρώτη φορά με αυτήν την αποστολή.

«Το έργο Mars Helicopter έχει μεταβεί από τη μελέτη σκοπιμότητας« γαλάζιος ουρανός »σε εφαρμόσιμη μηχανική ιδέα στην επίτευξη της πρώτης πτήσης σε έναν άλλο κόσμο σε λίγο πάνω από έξι χρόνια», δήλωσε ο Michael Watkins, διευθυντής της JPL. «Το ότι αυτό το έργο πέτυχε μια τόσο ιστορική πρώτη μαρτυρία για την καινοτομία και την επιμονή της ομάδας μας εδώ στο JPL, καθώς και στα ερευνητικά κέντρα Langley και Ames της NASA, και τους βιομηχανικούς μας εταίρους. Είναι ένα λαμπρό παράδειγμα της τεχνολογικής ώθησης που ευδοκιμεί στο JPL και ταιριάζει καλά με τους στόχους εξερεύνησης της NASA. "


 

Πηγή: NASA